Sunday 17 April 2011

No Title-

wei budak,aku kacau hidup kau ke sekarang ? Takde kan ?
dah clash tue clash je la,mampos aku arr nak suke sape..
kau takde kuase arr,nak halang aku untuk suke orang,
aku tahu larh,lelaki pilihan aku macam mane,and ade ke ?
aku kacau kau sekarang ? men inbox-inbox ngan aku.
dah tue,marah aku,it's over la,bazir mase je cakap pasal 
kau,kau tak payah la wei nak halang aku utk buad bende aku..
takyah la,aku tahu la,yang mane baek.yang mane burok.
aku manusia jgak d0e,pandai arr,Tuhan kasi otak utk aku berfikir,and bukannya memaki
maki kau,aku sabar je d0e,sabar je,kadang-2 aku nak je nangis sbb kau,tapi aku sabar,kate orang :
don't cry for the one,who won't cry over you kan ?
tah pape arr,kt skula lepak ngan budak perempuan,bukannya budak laki,ade lepak ngan laki pon
kadang-kadang jeh tue ''wei kawan bukan korang tao,tak halang pon'' eerrr,sabar je,aku clash ngan kau'
bukan bermaksud aku tak suke kau doe,k arr,malaz nak cakap pasal kau,
pelajaran dulu..Babye =]

No comments:

Post a Comment