Thursday, 21 April 2011

cute3........

cute la,,, dye ni...... sye memamang ske bdk ni...bdk ni la baik memamang baik la..
 memamang comel....,....

Wednesday, 20 April 2011

ank buah along .... yg main2 dn dye ni........... aku memamang takun la dn dye ni...oi da kaya ke ......kln da kaya aku nk diut RM 100 JE BLH X

Bdk bercintak....

ni la amirbru bercinta ad poyo memamang poyo la......... xpi mka dye tue esnm je .... samu awek dye nk ..
DYE  ni kelmm...... mka ad comel memamang aku ske mka dye ni...............
smau org puanpom ske dye ni.... aku pon ske dye ... dye ni cm  kwn .....
xpi dye ni sombong la .................ape la nk jadi ha? kt skolh x nk belaja kt umh  main2 je ... tue la ke je tue ....hahah

myfriends

ni la kwn baik aku........ aku x blh lupa kn kwn baik aku .... kln aku ad wt salah aku minta maaf oke   kwn 2 baik oke... kln smau ni ad wt salah dn aku aku maaf kn oke.........

Tuesday, 19 April 2011

BDK X ad umh ...... kt skolh ske SKIT kn hati aku?Seowg yg suka mainkan perasaan gurl , kpda gurl2 jgn prcaya sgt kt laky niyh! .. stylo la kn0n nye ..kena hentak diam terus stylo apa nya..

bdk kelm.........

ni la bdk kelmm... kt  skolh wt baik. kt  umh wt jaat ..ank spe la..... diut x ad cri aku .....kln ad mkwe wt baik2 tue je keje dye ..... ske skit hati org ,,,,, aku x nk kwn dn dye ni.....

Sunday, 17 April 2011

Nyawa - ku yakin bisa

selepas kau tinggalkanku
hilang semua bebanku
tuk slalu yakinkanku
bahwa kau hanyalahuntukku , selamanya

aku yakin bisa disini tanpa mu
aku yakin bisa dapat penggantimu
aku yakin bisa oh..bahagia
ku yakin bisa..oh

kejam kau kepadaku
kau menghianatiku
salah ku memilihmu
diantara mereka dulu,ku keliru

aku yakin bisa disini tanpamu
aku yakin bisa dapat penggantimu
aku yakin bisa oh..bahagia
ku yakin bisa bisa

aku yakin bisa disini tanpamu
aku yakin bisa dapat pemggantimu
aku yakin bisa oh..bahagia
ku yakin bisa bisa

aku bisa disini tanpamu oh..
dapat penggantimu
aku yakin bisa oh.. bahagia
ku yakin bisa bisa
aku bisa oh..bisa
aku bisa

Jangan kau pergii ..... .

tak pernah kurasa begini
kumenyintaimu sepenuh hatiku
ternyata hanyalah dirimu
yang mengerti aku sepenuh hatimu

ku inginkan selalu terhentinya waktu
supaya kita terus bersama

jangan lah kau pergi tinggalkan diriku
sendiri jauh darimu
ku perlukan kamu inginmu selalu
temani jalan hidupku
ooooo

ternyata hanyalah dirimu yang amat ku rindu
kurindu selalu
kuinginkan selalu terhentinya waktu
supaya kita terus bersama

jangan lah kau pergi tinggalkan diriku
sendiri jauh darimu
ku perlukan kamu inginmu selalu
temani jalan hidupku
ooooo

janganlah kau pergi tinggalkan diriku
sendiri jauh
ooooo

jangan lah kau pergi tinggalkan diriku
sendiri jauh darimu
ku perlukan kamu inginmu selalu
temani jalan hidupku
janganlah kau pergi
.......
♥ ok tak? .. hehee ..

MY mElOvEd ShAhFaWi

awak , nape da bruba ? pe sala saye pd awak ? pe dose saye pd awak ? awak da bruba laa , da ta mcam dulu mase first kite knaL . nape wak !! nape ?? saye sygkan awak ! tolong jgan buat saye cam gini . awak slalu mara - mara saye bile saye bt haL , lpas uh awak siap mntk CLASH ag . nape pai mntk CLASH ? nmpak sanud awak ta syg saye . awak cam sngaje besa kan haL supaye kite boley berpisah . saye tahu lew awak ade owng laen , owang yg slalu bt awak happy . saye nhey ade ape ? slalu bt awak sedih kan ? awak teros terang jewk lah yg awak ta pernah ade hati kat saye . ckap jewk lah awak . . saye ta nak cinte saye DIPERMAENKAN macam ex2 dulu saye . please lah awak . saye terlalu sayg kan awak , jgan kecewakan saye . saye merayu . . saye akan cube kalau kite d`takdirkan berpisah , saye dah malas nak COUPLE ag !! percaye lahh . saye boley buktikan pd awak yg cinte saye hnye pd awak ! pd awak sorang ShAhFaWI. i love you so much !!

benci giLaAaAa

kau nh ken , dah ade boyfie , buad cara ade boyfie ! tak payah nak sebok dgn boyfie org ! kate boyfie kau toh KAYA , suruh lah dye belanje . takpayah nak cakap bende yang same depan aku byk kali ah weh ! fucker -.- mcm bangang tahuk ? menyusah kan hidupp org lahh ! errr , tergedikgedik ! ade ke aku kacau boy kau ? ade ke aku suruh boy kau belanje aku ? takde ken ? so yg kau nak tergedikgedik sgt nh asal ? tak cukup 1 ? sepak lajulaju kang ! haihh tahu pon kau sakit haty ken kalau boy kau layan perempuan laen ? habis toh , kau ingat aku tak sakit haty ke bodoh ? cukup ah weh ! aku dah lame sabar dgn kau ! sabar aku ade tahap dia ! benci gilaaaaa ! ><

NAH

Aku wanita yang punya cinta di hati
Dan dirimu dan dirinya dalam hidupku
Mengapa terlambat cintamu telah termiliki
Sedang diriku dengan dia tak begitu cinta

Mengapa yang lain bisa
Mendua dengan mudahnya
Namun kita terbelenggu
Dalam ikatan tanpa cinta


Atas nama cinta
Hati ini tak mungkin terbagi
Sampai nanti bila aku mati
Cinta ini hanya untuk engkau
Atas nama cinta
Kurelakan jalanku merana
Asal engkau akhirnya denganku
Kubersumpah atas nama cinta

Mengapa yang lain bisa
Mendua dengan mudahnya
Namun kita terbelenggu
Dalam ikatan tanpa cinta

No Title-

wei budak,aku kacau hidup kau ke sekarang ? Takde kan ?
dah clash tue clash je la,mampos aku arr nak suke sape..
kau takde kuase arr,nak halang aku untuk suke orang,
aku tahu larh,lelaki pilihan aku macam mane,and ade ke ?
aku kacau kau sekarang ? men inbox-inbox ngan aku.
dah tue,marah aku,it's over la,bazir mase je cakap pasal 
kau,kau tak payah la wei nak halang aku utk buad bende aku..
takyah la,aku tahu la,yang mane baek.yang mane burok.
aku manusia jgak d0e,pandai arr,Tuhan kasi otak utk aku berfikir,and bukannya memaki
maki kau,aku sabar je d0e,sabar je,kadang-2 aku nak je nangis sbb kau,tapi aku sabar,kate orang :
don't cry for the one,who won't cry over you kan ?
tah pape arr,kt skula lepak ngan budak perempuan,bukannya budak laki,ade lepak ngan laki pon
kadang-kadang jeh tue ''wei kawan bukan korang tao,tak halang pon'' eerrr,sabar je,aku clash ngan kau'
bukan bermaksud aku tak suke kau doe,k arr,malaz nak cakap pasal kau,
pelajaran dulu..Babye =]

fikir-fikir kan lah

TOloNG rEnUnG-rEnUNgKaN.....

betul kew ape org ckp.....
-kenape org yang kite sayang selalu sakitkan hati kite...
-kenape orang yang kite anggap kawan baik..die tikam belakang kite
-kenape orang yang kite percaye ..die memperbodohkan kite
-kenape kalu kite..rase sunyi kite teringat-ingat kat .......die..


KATE ORANG
-kalo kite sayang die kite terpakse lepas kan die DEMI kebahagiaan die..tpi die tak pernah nak hargai kite...
-kenape...cinta yang kite cari tak pernah nak kekal..tpi ctee tahu..sebenarnye,,...cinta yang datang dengaan sendiri itulah cinta yang sejati..(itu kate ctee)




EHEHHE INI ADALAH REKAAN SEMATA-MATA TPI ADE DALAM PETIKAN ITU... ADALAH BENAR.....ctee harap kawan-kawan semue renung-renungkanlah...

just that girl

-just that girl- !

oleh Iena Azman pada pada 02hb April 2011 pukul 1.24 ptg
She's that girl
I know it
She's that girl
I know it
Sometimes feels like
everybody wants something
from me,
Don't understand I can only be
one person, that's Joey
Got game, got fame, got
everything in this world I need
I don't know her name, 'cause
I've only met her in my
dreams
But I'm gonna find her
'cause she's just that girl
The one that's dancing
through my mind
Just that girl
The girl that I've been tryin to
find Just that girl
Her style is crazy she's a dime
And it's almost like I can see
her
She's just that girl
Something happens when you
groove,
Earth beneath ya starts to
move
It's so bad I'm lookin at you
That girl
Crazy how you work that
frame
You and me we can change
the game
What's your secret?, what's
your name?
That girl
Girl I mean, you're a star
When you move you're off the
charts
You've already pulled my
heart
That girl
Girl I mean, you're a star
You don't have to play the
part
You can be just who you are
'Cause you're just that girl
The one that's dancing
through my mind Just that girl
The girl that I've been tryin to
find Just that girl
Her style is crazy she's a dime
And it's almost like I can see
her
She's just that girl
She knows she's
Just that girl
She know she's
Just that girl,that girl, baby
Just that girl
She knows she's
Just that girl
She knows she's
Just that girl,that girl, baby
Just that girl
You're just that picture in my
mind I see
It's just that I can't wait for
the day we meet
Baby we'd be so fly
Bay just you and I
I wanna give you the world
'Cause you're just that girl
The one that's dancing
through my mind Just that girl
The girl that I've been tryin to
find Just that girl
Her style is crazy she's a dime
And it's almost like I can see
her
She's just that girl
She knows she's
Just that girl
She know she's
Just that girl,that girl, baby
Just that girl
She knows she's
Just that girl
She knows she's
Just that girl,that girl, baby
Just that girl
The one that's dancing
through my mind Just that girl
That girl that I've been tryin to
find Just that girl
Her style is crazy she's a dime
And it's almost like I can see
her, Almost like, almost like
She's just that girl
She's just that girl.

asalkan engkau bahagia !!~

awak ...
sy na awk tawu ..
yg sye ..SAYANG awk ..sangat2 !!~

jgn tnggal kn sy ea ..!
sy na idop sematy nan awk ...!
sy impikan sume tue da lme ...wak !
sy na sume tuh ..
sy na sangt ..
loa bole ..awak jgn pergi dry idop sy ..♥
sy na sangat idop dgn awak ..skunx ..sy bhagia sngt nan awk ...awk ta pena kecewe kn aty sye ... awk selalu hiburkn sy..sy suke tgk awk snyum ..bile awk snyum ..awk nmpak chumil sangat .. hek3..dlm idop sy ..ad awk jea ..awk .. hmm ..awk SAYANG sy ta ?lOa ta sayang pon tapea ..sy ta kisah ...sy tetap SENYUM ...=)asal kan awk bhagie ... awk ..nnty ble sy da tadea ...awk jgn cry sy taw ..n awk jgn nangis ...loa awk nangis ..aty sy ase ta TENANG ..awk SENYUM taw !sebelum sy PERGI ..sy na tgk awk SENYUM ...bwU lhaa nmpk COMEYH ..sy pon bule pergi dgn tenang .. =)

Hmmmmmmmmm

Apabila seorang perempuan jatuh cinta,

lelaki itu tidak semestinya punya segalanya

tetapi lelaki itu adalah segalanya di hatinya.



Andainya lelaki tahu..

Apabila seorang perempuan itu mengalirkan air mata,

itu bukan bermakna dia lemah,

tetapi dia sedang mencari kekuatan

untuk terus tabah menyintai lelaki itu.



Andainya lelaki tahu..

Apabila seorang perempuan marah,

memang dia tidak mampu mengawal perasaannya

tapi percayalah, itulah maknanya

dia sangat mengambil berat dan menyayangi lelaki itu.



Lihat saja pasangan yang baru bercinta, mereka jarang bergaduh.

Tetapi percayalah semakin bertambah sayang mereka pada seseorang,

semakin pula banyak pertelingkahan yang berlaku.



Andainya lelaki tahu..

Apabila perempuan bercakap banyak,

dia tidak pernah bermaksud untuk membuat anda rimas,

tapi dia mahu lelaki mengenalinya dengan lebih dekat.



Andainya lelaki tahu..

Apabila perempuan berkata dia mahu anda berubah,

itu bukan bermakna dia tidak mahu menerima anda seadanya,

tetapi dia mahu menjadikan anda lebih baik,

bukan untuk dirinya,

tetapi untuk masa depan anda.



Andai lelaki tahu..

Apabila perempuan cemburu dan tidak percayakan anda,

bukan bermakna dia tidak sayang..

tetapi dia terlalu sayangkan anda

dan masih menganggap anda anak kecil

yang masih memerlukan sepenuh perhatian.



Kadang2 dia terlalu risau sekiranya terlalu percaya,

anda akan mengkhianati kepercayaan yang diberi.

Naluri keibuannya sangat kuat.

Dia hanya mahukan yang terbaik untuk anda.



Andai lelaki tahu..

Apabila perempuan merajuk,

jangan kata dia mengada-ngada.

Dia bukannya mahu dipujuk dengan wang ringgit

atau hadiah sedozen,

tetapi cukup dengan perhatian

yang boleh buat perempuan rasa dihargai.



Andai lelaki tahu..

Apabila perempuan jarang mengatakan ‘i love u’,

itu tidak bermaksud dia tidak menyintai

tetapi dia mahu lelaki itu merasai sendiri cintanya,

bukan hanya hadir dari kata-kata

tetapi juga melalui bahasa tubuhnya.



Andai lelaki tahu..

Apabila perempuan kata dia rindu sama kamu,

dia benar-benar maksudkannya.

Apabila berjauhan, bayanganmu akan sentiasa bermain di mata.



Andai lelaki tahu..

Apabila perempuan kata lelaki lain itu lebih baik dari kamu,

jangan percaya kata-katanya

kerana dia hanya mahu menguji kamu.

Dia mahu melihat sejauh mana kamu sanggup menjadi yang terbaik di matanya.

Walaupun sebenarnya memang kamulah yang terbaik di hatinya.



Selagi dia dengan kamu, percayalah,

walaupun perempuan menganggap masih ramai lagi yang lebih baik di matanya

tetapi di hatinya, kamu tetap yang terbaik.



Andai lelaki tahu..

Apabila perempuan menjadi degil,

dia bukan bermaksud untuk menjadi degil

tapi dia mahu melihat

sejauh mana lelaki itu mampu bersabar dengan kerenahnya.



Percayalah, hati perempuan itu sangat lembut.

Andai kena caranya,

jangan terkejut kalau akhirnya dia menukar fikirannya dalam masa sesaat.



Andai lelaki tahu..

Apabila perempuan berkata,

“tolong tinggalkan saya!”,

dia tidak bermaksud menyuruh anda pergi selamanya.

Dia hanya mahu menenangkan fikirannya sebentar saja.



Apabila dia kembali tenang,

percayalah dia akan mencari anda semula.

Itu tandanya dia benar-benar menyintai anda.

Perempuan sukar untuk mengawal perasaan.

Dia terlalu emosional.

Tapi dialah yang paling menyayangi anda

dan sangat sensitif dengan perubahan pada diri anda.



Andai lelaki tahu..

Sememangnya Allah menciptakan lelaki dan perempuan itu

dengan perbezaan yang tersendiri.

Tetapi sekiranya mereka saling memahami,

mereka akan saling melengkapi dan menyempurnakan.



Perempuan itu diciptakan oleh Allah indah sekali.

Di sebalik air matanya,

tersimpan seribu satu kekuatan

yang bakal menjadikan seorang lelaki itu merasa selamat bersamanya.



Biarpun zahirnya perempuan itu tampak lemah

tapi dia punya kekuatan tersendiri

yang bisa menggoncang dunia

dan mungkin bisa pula membuat lelaki menjadi lemah kerananya.



Jadi hargailah kehadiran seorang perempuan dalam hidup anda

kerana dia didatangkan bukan dengan kelemahan sahaja

tetapi dia juga ada kekuatan untuk menyokong anda

dan membuatkan hidup anda lebih sempurna.

Dialah yang bakal menjadi perempuan bekerjaya, isteri juga ibu

yang terbaik untuk anak2 anda.

CaRa2 BerCiNtA dN aku

. Kena la bersabar gn prangai aqu . .aqu tahu aqu keraz kepala . .
2. Kena la hormat aqu , jgn ske2 hati je nak mrh2, nk tduh2 , nak maki hamun aqu , jgn sesuka hati pgey aqu b***** , ADA PAHAM KA ?
3. Kalo ak text panjang2 , ko jgn blaz "ouh,hurm,oke,yela" . .buad pnat jari aqu je taip mcj tuk ko .
4. Kne la hormat keputusan n cadangan aqu ,wlpn kdg2 cadangan aqu bole pkai tp xmasuk akal. .
5. Jgn susahkn aqu , kalo aqu xsusahkn ko .
6. Masuk cmpur hal aqu bila PERLU SAHAJA . .
7. JANGAN SESEKALI TIPU AQU ,
8. Jgn berahsia gn aqu .
9. Msti sokong n beri dorongan kat aqu ,
10. Jgn curang curang ma .
11. Jgn mempercayai org yg sngaja MEROSAKKN rumah tangga kitew .
12. Slalu memberikan kasih sayangg kt aqu . .
13. Sentiasa memahami keadaan aqu
14. Jgn memaksa aqu melakukan apa yg aqu xsuka .
15. Jgn trlalu control aqu , * aqu pun na idup bebas gak , tp bukan slalu . .ad mse idup bebas gak , ad mse idup buad cre ad blak .
16. Jgn menyakitkn ati aqu .
17. Kalo aqu ad buad salah , tye dulu . . Jgn trus na mrh aqu . .

kitaa sebenarnyaa .

kita sebenarnya , lebih gembira menyambut 1 januari drpada 1 muharram .
lebih tahu apa itu 4 februari dripada 12 rabiulawal .
lebih membesar-2kan hari sabtu dgn ahad drpda hari jumaat .
lebih kusyuk mndengar lgu drpada mndengar azan .
lebih suka melepak , tidur dripada solat .
lebih tahu nama-2 artis dripada nama Allah .
lebih suka menyebut hello dripada Assalamualaikum .
lebih suka memakai topi dripada tudung .
lebih suka menyany lagu dangdu dripada berzikir .
lebih suka mengagung-2 artis dripada Allah .
lebih suka pergi ke konsert dripada pergi ke majlis amal .
lebih suka memaki , mengumpat dripada memuji .
lebih suka membaca majalah drpada al-quran .
lebih suka kemungkaran dripada kebaikan .
lebih suka pakai pakaian yang seksi drpada yg mnutup aurat .
lebih suka urusan dunia dripada urusan akhirat .

Saturday, 16 April 2011

spe ckp je blew saia coupleha? ku ckp x blh la...????????


hey !!ma0 twu x cmpai sye saia msih c0nfuse meyh ..ma0 twu knpe ??cm niyh ctew dy ..>.< saia tnye  dy .."kite niyh kpel kew ??"n dy kate "yupz "saia ngn mke blur p0wn kte "blew erk ??"n then he say 3 march hurmm saia p0wn kate yew kew ??hurmm dlam hati kate bia btol da lmew uhh..hehe saia p0wn kate "0wuh 0wkeyh"(s'narnye msih c0nfuse ag uh )hehe mzty klakar an kpel p0wn xtwu blew ..hehe ter0k2 !!apew ark saia niyh ..hish2 !!xpna d'uat 0wgg meyh .. ^^'' saia skunk dlm KEADAAN confuse + happy ...hehe gilax pnye 0wgg siyh saia niyh ..hurmm 0wkeyh ark xdew story ag meyh ..tata !!i!!! ^^''????Kapel nk memamang bosn pon...... aku x ske ponpaun pon ... xpi aku ske kwn je dye ponpuam ........ I loVe U

myfriends

Smau org yg main2

Smau org yg main2 dn bdk ni name dye kalis.... bdk ni nk kenk kutip ...... bdk ni da  ske skit   kn hati org  je....................MAK dye tue da ckp org  kedah ku pon x phm la..... aku da ckp  yg jadi GENGSTER ang nk gengster spe nk tlg ang ha?spe org x nk tlg ang oke,.... mne kwn baik ang ha? ckp kt  aku kwn ang smau tue gengster oke......xpi cm ponpuam......  kwn2 ang tue smau x knl ku spe lagi oke...

Kt HaTi KU X AD bunge

urm....... faham........kan dalam tmn adew bunge...tpi blm hati adw ape..orang slalu ktew adw taman...pdahal tman x pnah wujud dlm hti...cme ktew yg wujudkan sndri..tpi pnah x depa pham apew ITU mksd tman dlm hti...org slalu ktew mksdnyew kasih,syg,cnte...tpi sbenrnyew...IA amat mnykitkan jike dalam hati adw taman sbenrnyew...BETOL X