Sunday, 17 April 2011

benci giLaAaAa

kau nh ken , dah ade boyfie , buad cara ade boyfie ! tak payah nak sebok dgn boyfie org ! kate boyfie kau toh KAYA , suruh lah dye belanje . takpayah nak cakap bende yang same depan aku byk kali ah weh ! fucker -.- mcm bangang tahuk ? menyusah kan hidupp org lahh ! errr , tergedikgedik ! ade ke aku kacau boy kau ? ade ke aku suruh boy kau belanje aku ? takde ken ? so yg kau nak tergedikgedik sgt nh asal ? tak cukup 1 ? sepak lajulaju kang ! haihh tahu pon kau sakit haty ken kalau boy kau layan perempuan laen ? habis toh , kau ingat aku tak sakit haty ke bodoh ? cukup ah weh ! aku dah lame sabar dgn kau ! sabar aku ade tahap dia ! benci gilaaaaa ! ><

No comments:

Post a Comment